«Маркетинг» номли электрон дарслиги чоп этилди
Тошкент молия институти «Менежмент ва маркетинг» кафедраси доценти Ф.Т.Базарова ва Ш.К.Хамдамов ҳаммуаллифлигида «Маркетинг» номли электрон дарслиги чоп этилди.
Электрон дарсликда бозор муносабатлари шароитида корхоналарни самарали бошқаришда маркетинг фаолиятини ривожлантириш зарурияти, маркетинг концепциялари ва тамойилларини амалиётга жорий этиш, маркетинг стратегияларини ишлаб чиқиш, ташқи муҳит ўзгаришларига мослашиш ва мижозлар билан муносабатларни ўрнатиш, бозорни эгаллашга доир назарий билимлар бўйича маърузалар, кейслар, вазиятли топшириқлар, тестлар ва глоссарийлар ёритилган.
“Маркетинг” фанидан тайёрланган электрон дарслик барча бакалавр таълим йўналишида таълим олаётган талабалар учун мўлжалланган бўлиб, ўқув режа ва ўқув дастури асосида тузилган.