“Marketing (2-modul Brend menejmenti fani asosida) nomli darslik
Toshkent moliya institutining “Menejment va marketing” kafedrasi katta o’qituvchisi Mamurov Samadjon Igamnazarovich “Marketing” fanidan “Marketing (2-modul Brend menejmenti fani asosida) nomli darslik nashr etdi.
“Brend menejmenti”ning nazariy va amaliy masalalariga bag‘ishlangan mazkur darslikda shu fanning o‘quv dasturi bo‘yicha barcha mavzular yoritilgan.
Darslikda “Brеnd menejmenti” fаnining prеdmеti, mаzmuni vа vаzifаlаri, brеnd hаqidа tushunchа vа brеndlаrni tаsniflаnishi, brеndni bоshqаrishdа mаrkеting tаdqiqоtlаri, brеndni tаyyorlоv bоsqichlari, brеndni lоyihаlаshtirish bоsqichlаri, brеndning tаrkibiy qismlаri, brеndni bоshqаrishning huquqiy аsоslаri, brеnd аrxitеkturаsi, brеndgа mоyillikni bоshqаrish, brеnd kаpitаlini bоshqаrish, glоbаllаshuv shаrоitidа brеndlаrni siljitish vа ulаrni boshqarish kabi masalalar atroflicha yoritib berilgan. Darslikda keltirilgan har bir mavzu mantiqiy ketma-ketlikda bo’glangan bo’lib, ular brend menejmentining mazmuni va mohiyatini yanada yaxshiroq tushunishga yordam beradi.
Shuningdek, darslikda mavzular bo’yicha nazariy qism, tayanch so’z va iboralar, o’z-o’zini tekshirish uchun nazorat savollari, muammoli vaziyatlar, test, glossariy, tavsiya qilinayotgan adabiyotlar ro’yxati kabilar ketma-ketlikda keltirilgan.
Darslik o’zining tarkibi va mazmuniga ko’ra, oliy ta’lim tizimida amal qilib kelayotgan davlat ta’lim standartlari va “Brend menejmenti” fani o’quv dasturiga to’liq mos keladi.